Home Forums PENUNGGU BUKIT PUTUS N9 Mr.Zam Extreme Ghost Hunter Adventures

This topic contains 20 replies, has 2 voices, and was last updated by  Alfie Jr 2 years, 6 months ago.

  • Author
    Posts
  • #27514

    admin
    Keymaster

    ” LIKE ” FANPAGE Mr.Zam ► https://www.facebook.com/MrZamExtremeGhostHunterOfficial Mr.Zam FB Group ► https://www.facebook.com/groups/MR.ZAMEXTREMEADVE
    [See the full post at: PENUNGGU BUKIT PUTUS N9 Mr.Zam Extreme Ghost Hunter Adventures]


    Munich, Bavaria (Forum Admin!)
    Gibraltar (Website Admin)

  • #27515

    Alfie Jr

    dkt dgn kampung saya :)


  • #27516

    amin JACK

    Muzik yg dik org dgr 2 dtng dri kuil atas bkit kat dusun durian r


  • #27517

    Tab 4

    Bro….
    Moh dtg monceh……
    


  • #27518

    syed syahimi

    bukut putus daulunya tempat peperangan diantara raja sri menanti dgn raja sungai ujong iaitu di seremban.


  • #27519

    Danial Saiful

    Terbaik


  • #27520

    Naim berk

    mr. zam ada kosong x. huhu. minat sy dgn entiti ny tngin nk join.


  • #27521

    Adli haikal

    mamang seram bro..terbaik


  • #27522

    mohd nazreen

    Serius tak seram.. Mngkin video ni lbih sesuai utk ank2 bndr.. Ank kg mcm kami dh bese bunyi ke nyanyi ke panggil ke bola api sgt lgi bese tiap2 kli ngail msti nmpk cuma satu blum prnh rasa dia dok btul2 tang dpn muka tu blum lgi.. Hrp abg jgn mrh ye.. 


  • #27523

    Faizol Klx

    perempuan tu mcm power je, pakai tudung pun tak.


  • #27524

    Anna Azzz

    terror


  • #27525

    Noor Farah

    Gigil2 tgn pegang fon ni tp nak dgr gak.haha. lama gila tak lalu bukit putus lama. Sejak ada jln baru mmg x lalu dah. Alhamdulillah tak penah ada pengalaman seram sana. Penah la lalu sana kol 3 -4 pg. Tp bulan puasa je berani.hahaa


  • #27526

    Rick Rick

    sye berharap mr zam terus kan usaha sebagai ghost hunter adventures malaysia


  • #27527

    Zamri Ujang

    muzik tu datang dr sblah kiri atas bukit memang ada sebuah rumah org cina


  • #27529

    Zamri Ujang

    salam, kalau  yang berbentuk orb pd gambar  sebenarnya itulah mahluk astral,jin atau sebagainya,penampakan asli hant dapat dilihat oleh org yg ada pancaindera ke 6.contoh ada penampakan pontianak gambarnya diambil tapi hanya orb terdapat dkamera 


  • #27530

    mohd safian

    bukan ker bunyi cermin  tingkap di naikkan?…automatik close mirror window??…lepas tu ckp bunyi enjin..x percaya arh aku….bunyi cermin kereta nie….comfirm…


  • #27531

    Randan Love Evoy

    paling seram sekali masa dgr bunyik music tu perhh x boleh nak di nafi kan aku kalau pergi kat situ mg x berani aku beb?


  • #27532

    Ika Paiz

    mcm belalang pelesit je 


  • #27533

    Irmina Niz

    Den ughang nogori. hihihi
    keturunan ada saka.. tp kami dah buang… 


  • #27535

    danilalalalala

    cuba stay kat tengkolok dastar dendam tu tanpa bukak sebarang lampu, stay situ antara pukul 2:30 hingga 4 pagi. dekat dengan situ ada satu kontena besi rasanya, blakang tu ada mcm kolam.. kat situ pun boleh tahan keras,

    Saya kongsikan sedikit pengalaman saya, saya baru ke sana buat kali kedua nya pada 30/1/2015 dan saya bersama kumpulan saya (10 orang semuanya) telah bertembung dengan seorang kakak misteri menaiki kancil warna putih berplat NBE 7*** (saya tak pasti apa nombor berikutnya) berhenti di kontena besi dekat2 dengan tengkolok tersebut untuk mengambil air dan kakak tu kerapkali menanyakan kami soalam yang sama iaitu "Buat apa dekat sini" , "Pergi Balik" dan "Ini tempat aku".. saya ada merakam video semasa perbualan saya dengan dia tetapi video tu merupakan satu kegagalan besar kerana banyak bahagian video menjadi gelap seolah2 lampu telah dipadam, tetapi saya berjaya merakam sedikit muka kakak tu. Alangkah terkejutnya saya bila melihat balik video tu, muka kakak tadi separuh manusia dan separuh tengkorak, bertudung lusuh dan ada kesan darah sikit pada pipinya. Keesokannya 31/1/2015, saya cuba mencari info serba sedikit pasal kakak tersebut dan kancil plat NBE tersebut untuk mmbuktikan siapa yang saya berbual dan berjumpa malam tersebut di tengkolok bukit putus itu tetapi sampai sekarang tak menemukan jawapan. Kata kawan2 saya, kakak tersebut mengalami kemalangan di jalan tersebut semasa ingin mengambil air di kolam tadahan air di jalan lama bukit putus . Tetapi kata2 sahaja tak meyakinkan saya, diharap sesiapa pernah dengar tentang kancil petak NBE 7*** bewarna kelabu cerah sila kongsikan kepada saya.. Btw, pemakaian kakak tu bertudung bawal style lama warna putih ada bunga sikit dan berbaju kurung biru pekat dan tidak mempunyai kaki! (kata kawan2 sy yg turut sama mngikuti ekspidisi saya di bukit putus kelmarin dan wajahnya pada pandangan mata saya berkulit gelap, lebam di bawah mata yg sgt ketara, mata terbeliak, keliling mata merah dan saya perasan matanya tidak berkelip.. Malah, diberi salam "assalamualaikum" pun dia tidak menjawab. pada pandangan rakan sy yg ada pd tempat kejadian dia mnyatakan akak tersebut "putih melepak". Entahlaa saya tak pasti.. Apa2 pun ia tetap mnjadi misteri.. Terima kasih membaca pengalaman saya.. maaf kerana terlalu panjang, ini kali pertama sy berdepan dgn makhluk sedemikian… Terima kasih.. -Salam dari penduduk seremban


  • #27536

    thinesh kumar

    yang kes bukit putus nie memang nyata abg Zam sbb sye sendiri pernah melalui nye beberapa kali dgn enjin keta mati, pernah sekali ternampak seorng lelaki dengan kapak panjang jalan tepi jalan. 


You must be logged in to reply to this topic.